زُلفا

دل‌بسته به باران

زُلفا

دل‌بسته به باران

« به نام یگانه رفیق »
دختری که می‌خواهد خود را به چالش نوشتن دعوت کند

بایگانی
آخرین مطالب

فجازی

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۲۴ ب.ظ

این فضای مجازی لعنتی! 

چقدر خوبه که حدود دو هفته‌ست که فاصله گرفتم، 

گرچه ارتباطم رو کامل قطع نکردم، 

ولی باید به خودم یک بار دیگر یاداوری کنم همه‌ی این‌ها پوچ، بی هدف، بی‌معنی و فایده‌ست، دست کم برای من‌..

عکس فلانی با زنش، خواهرش، شوهرش، دخترش وَ وَ وَ وَ استوری و پست قریب به نود و نه درصد همه برای من هیچ سودی نداشتند که هیچ، سرتاسر خسر بودند.

امان از این‌ حاشیه‌های ما را از اصل رانده!! 

حیف که دیر می فهمیم بازیچه شدیم، بازی اصلی یه جا دیگه‌ست....

به گمانم باید حواسم را بیشتر جمعِ خودم کنم.

۹۹/۰۲/۱۴
زلفا ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی