زُلفا

دل‌بسته به باران

زُلفا

دل‌بسته به باران

« به نام یگانه رفیق »
دختری که می‌خواهد خود را به چالش نوشتن دعوت کند

بایگانی
آخرین مطالب

این شب‌ها

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۰۳ ق.ظ

این شب‌ها، ساعت که از نیمه می‌گذرد، همان جای همیشگی،  روی مبل دونفره‌‌‌ی نزدیک به تلویزیون می‌نشینم، کوسن ساتن قرمزم را بغل می‌کنم و کز می‌کنم، صدای مناجات‌خوان در گوشم می‌پیچد و بعد روحم را می‌نوازد و بعدترها می‌فهمم خیسی چشمانم را. 

چند شبی‌ست متوجه نوآوری فیلمبردار شده‌ام و هلی شاتی  که از بالای صحن و سرای حرم فیلم می‌گیرد..

هلی شات می‌چرخد و می‌چرخد، در فاصله‌ی چند متریِ زردیِ چشم‌نوازِ گنبد می‌گردد و  یک دور کامل می‌زند، دورت می‌گردد و من حسودی‌ام می‌شود...

این شب‌ها، نیمه‌شب‌ها ماه  خوش قد و قامت را در آسمان پشت پنجره دنبال می‌کنم، به هم لبخند می زنیم و با هم قول و قرار شب بعد را می‌گذاریم..

این شب‌ها، ماه مغرور است و  باشکوه، پنداری یک اَبَرماه حقیقی! 

و من این شب‌ها با خودم زمزمه می‌کنم

هرگز به تو دستم نرسد ماه بلندم / اندوه بزرگی‌ست چه باشی چه نباشی......

۹۹/۰۲/۱۹
زلفا ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی